Uprawy ekologiczne Uprawy ekologiczne
Vademecum Nowoczesnego Rolnika

Szukaj informacji o uprawach:
Login:
Hasło:
Jeśli nie posiadasz konta
Zarejestruj się
Artykuły na temat:
Uprawy Ekologiczne
Uprawa Ziemniaka
Uprawa Kapusty
Uprawa Marchwi
Uprawa Cebuli
Uprawa Papryki (w gruncie i pod osłonami)
Wymagania klimatyczne i glebowe papryki
Wymagania pokarmowe i potrzeby nawozowe papryki
Przygotowanie rozsady do uprawy gruntowej i szklarniowej
Uprawa papryki w polu
Uprawa papryki pod osłonami
Uprawa papryki w szklarni lub tunelu foliowym
Zabiegi pielęgnacyjne papryki
Ochrona papryki przed chwastami
Ochrona papryki przed chorobami
Ochrona papryki przed szkodnikami
Zbiór, pakowanie i przygotowanie papryki do sprzedaży
Uprawa Pomidora
Uprawa Ogórka
Uprawa Buraka ćwikłowego
Uprawa Buraka cukrowego
Uprawa Kukurydzy
Uprawa Żyta
Uprawa Pszenicy
Uprawa Owsa
Uprawa Jęczmienia jarego
Rośliny oleiste
Uprawa Roślin Jagodowych
Rośliny włókniste
Uprawa Gryki
Uprawa Gorczycy
Siatki na ptaki - ochrona ogrodów i sadów
Środki ochrony roślin
Ekologiczne uprawy roślin sadowniczych
Jak założyć gospodarstwo ekologiczne
Zasady Produkcji Ekologicznej
Zabazpieczenia przed kretami
Nawadnianie i melioracja
Ostatnio dodane komentarze:
Artykuł: Uprawa Pomidora
Dzieki za informacje o zasilaniu pomidorków, ale po tych deszczach mam problem moje 4 pomidory zaczely wiednac. Czy mogę cos zrobić zal mi patrzeć na nie. Czy to choroba czy spowodowane deszczem. W namiocie oliowym jest bardzo mokro jakby wody gruntowe
tola 2013-06-30 08:01:36
Artykuł: Uprawa Pomidora
Witam .KAZ Pomidor to sama woda i pomidor jej potrzebuje .Podlewam ok 3 litrow na 1 pomidor prawie dziennie .Brak wody moze spowodowac opadanie kwiatow .Jezeli jest gleba bardzo wilgotna ze wzgledu na pogode to mozna ograniczyc podlewanie .Musisz
Andrzej 2013-06-28 11:18:08
Artykuł: Choroby pomidorów
Witam! Mam także problem ale widzę, że nikt nie odpisuje jak się go pozbyć. Na górnych partiach pomidorów (ostatnie gałązki) młode listki nagle zaczęły się skręcać a dziś po kilku dniach pojawiły się ich brązowe końcówki. Nie wiem co to może być.
marta 2013-05-31 21:20:58
Artykuł: Uprawa Pomidora
Witam! Pierwsze moje pomidory wychodowane na porapecie posadziłem 15 kwietnia do szklarenki.Były i tak juz za bardzo wybyjałe ze wzgledu na brak słońca .Udało mi sie wychodowac 18 sztuk .6 malinowych 4 luna reszta to słonka .Po niedzieli jade dokupic
Andrzej 2013-04-21 09:57:16
Artykuł: Uprawa Pomidora
Ja też od ok.6 lat uprawiam pomidorki Słonka pod folią ok. 70 szt. i w polu. Są w uprawie b. wdzięczne i przy średnim zainteresowaniu b. dobrze plonują.W ub.roku po raz pierwszy wsadziłam też Rambozo. Jestem nim zachwycona bo nie chorują w ogóle, owoce
Asia P. 2013-04-05 14:23:10
Artykuł: Agrowłókniny i agrotkaniny
Bardzo fajny artykuł. Sama przymierzam sie do posadzenia tuji i koniecznie użyje agrowłókniny czarnej. Jest w dobrej cenie i wytrzyma odpowiednio długo. Po kilku latach jak tuje już się rozkrzewią nie będzie konieczne wogóle zabezpieczenie agrowłókniną,
Ogrodniczka 2012-09-25 12:37:15
Artykuł: Choroby ogórków
W ostatnich latach plagą jest występowanie Mączniaka Rzekomego Dyniowatych. Niestety nie pomaga już kupowanie nasion odmian odpornych na tą chorobę. Podobnie zmianowanie nasadzeń nie przynosi poprawy tej sytuacji. Częste zmiany pogody od obfitych,
Piotr 2012-07-28 09:18:20
Artykuł: Zabazpieczenia przed kretami
Aktualizacja doniesienia.
Od ostatniego zastosowania zmielonej gorczycy w dniu 10 grudnia 2011 upłynęło już ponad pół roku i nadal ŻADNEGO KOPCA KRETA na moim trawniku nie ma. Jeśli ktoś chce stosować elektroniczne odstraszacze, niech stosuje.

prostaczek 2012-06-26 01:28:48
Artykuł: Uprawa pomidora pod osłonami
kochani pomocy ! Moje piękne pomidory rambozo i słonka dostały ziemiórek co robić . Wyczytałam,że Nomolt będzie dobry ale to nie wszystko. Liście od dołu żółkną a pozostałe dostają plam i u nasady rozwidlenia liści na gałązkach zbrązowiały a na czubkach
Asia 2012-06-22 16:15:55
Artykuł: Wymagania klimatyczne i glebowe pomidora
Nie znam się być może na pomidorach, dawniej rodzice moi mieli pod folią a teraz razem z mężem postanowiliśmy założyć takie folie z pomidorami.Jak na razie mamy ok 150 krzaków. Przede wszystkim nie podlewamy codziennie. Początkowo co dwa dni a teraz
Olusia 2012-06-22 13:04:50
Informacje dodatkowe
Regulamin
Wątek do artykułu:

Uprawa Papryki (w gruncie i pod osłonami)

Dodaj nowy wątek

Komentarze na temat: Uprawa Papryki (w gruncie i pod osłonami)

Temat: Komentarze na temat: Uprawa Papryki (w gruncie i pod osłonami)
2009-10-21,  11:25:18
Dyskusja użytkowników na temat: Uprawa Papryki (w gruncie i pod osłonami)
admin
2010-05-07,  19:30:30
Co tak oficjalnie, napiszcie jak hodować
~dobry polski rolnik
zarejestruj się by zarządzać swoim kontem i zbierać punkty! IP: 82.177.224.3
2010-08-08,  16:00:24
czy paprykę pod osłonami trzeba zapylać?
~
zarejestruj się by zarządzać swoim kontem i zbierać punkty! IP: 83.30.94.123
2010-10-28,  19:00:33
kiedy zbiory papryki
~d
zarejestruj się by zarządzać swoim kontem i zbierać punkty! IP: 188.47.64.52
2011-04-17,  19:55:18
może byście coś napisali jak się ja hoduję
mam w domu 3 woreczki pestek z papryki która smakuje całej rodzinie
nasz rekord to 5 papryk na dzień
~martyna
zarejestruj się by zarządzać swoim kontem i zbierać punkty! IP: 83.16.138.18
2011-05-01,  14:01:02
martyna jak chcesz wiedziec jak sie hoduje papryke to napisz do mnie 7729967 to ci wszystko opowiem co i jak
~zz
zarejestruj się by zarządzać swoim kontem i zbierać punkty! IP: 93.105.194.210
2011-05-15,  21:06:02
Ja uprawiam paprykę pod osłonami już kilka lat. Robię to na własne potrzeby. Z 30 krzaków uzyskuję bardzo dużo owoców.uprawiam odmianę 'Ożarowska' co roku z własnych sadzonek.Nasiona wysiewam na początku marca. Później pikuję do koreczków, na miejsce stałe wysadzam w połowie maja. Kilka razy pryskam środkiem grzybobójczym i raz po zauważeniu mszyc np. karate. Raz w tygodniu zasilam rozcięczoną gnojówką z pokrzyw. A co najważniejsze od okresu kwitnienia należy pryskać rośliny (nawozić dolistnie) roztworem saletry wapniowej. Zabieg powtarzać co dwa tygodnie. Dzięki temu kwiaty nie opadają a owoce nie chorują na tzw. suchą zgniliznę wierzchołkową. Aha należy oberwać pierwszy kwiat który znajduje się w rozwidleniu. Wietrzyć szklarnię lub folię. A jeśli uprawiasz w gruncie to warto zastosować czarną włókninę i na niej wysadzić paprykę. powodzenia.
~Magda23
zarejestruj się by zarządzać swoim kontem i zbierać punkty! IP: 77.253.93.92
2011-06-12,  17:27:28
a jak często podlewać tą ożarowską??
~Grzesiek
zarejestruj się by zarządzać swoim kontem i zbierać punkty! IP: 62.152.136.126
2011-07-15,  17:38:09
Zenonie jeśli możesz , powiedz ile kg. można zebrać z jednego krzaka , dzięki z góry
~wiesiek
zarejestruj się by zarządzać swoim kontem i zbierać punkty! IP: 95.160.5.110
2011-07-18,  13:19:31
pomocy !!! coś dziwnego dzieje się z moimi krzaczkami papryki(OGRÓD BEZ FOLI) pojawiaja sie czarne plamy na łączeniu liści z łodygą oraz w miejscu z którego wyrastają papryczki
CO MAM ZROBIĆ? POMOCY
~asia.lbn@wp.pl
zarejestruj się by zarządzać swoim kontem i zbierać punkty! IP: 83.28.238.77
2011-07-22,  09:54:43
uprawiam papryke pod osłoną powinna się juz dojrzewac a ona jest cały czas zielona mimo że dostaje odpowiednie dawki nawozu co jest tego przyczyną? proszę o pomoc!
~artur
zarejestruj się by zarządzać swoim kontem i zbierać punkty! IP: 83.238.39.253
2011-07-24,  21:18:38
a co ja mam zrobić z mączniakiem na papryce....to już drugi rok jak się pojawia,pryskałam i w ubiegłym roku nic to nie pomogło całą uprawę szlak trafił i w tym roku widzę że będzie to samo,proszę pomóżcie mi,płakać mi się chce....
~Aga
zarejestruj się by zarządzać swoim kontem i zbierać punkty! IP: 46.112.237.231
2011-11-16,  21:20:36
do Artura. zzalezy jakiego nawozu,do wybarwiania to potasowy,aje nic Ci po nim jeżeli jest zimno i nie ma słońca.
~bolek
zarejestruj się by zarządzać swoim kontem i zbierać punkty! IP: 91.207.126.2
2012-04-29,  14:24:57
a tak wogóle kiedy powinno sie zasadza krzaczki papryki
~aska
zarejestruj się by zarządzać swoim kontem i zbierać punkty! IP: 94.42.173.186
2012-07-09,  15:26:02
Czy opadanie kwiatów papryki jest związane z nadmiarem lub niedoborem wody?
~janusz
zarejestruj się by zarządzać swoim kontem i zbierać punkty! IP: 178.37.137.249
2012-09-19,  14:32:32
ja chciałam zasadzić 2 folie początek wiem jak sie uprawie tylka to jest z zbytem i ceną czy sie opłaca
~klaudia
zarejestruj się by zarządzać swoim kontem i zbierać punkty! IP: 80.152.202.103
2017-06-12,  20:02:25
co nalezy robic jezeli na krzaku przekrecaja sie liscie
~jerzy M
zarejestruj się by zarządzać swoim kontem i zbierać punkty! IP: 94.254.141.123
Komentarz nie posiada autoryzacji. Może zostać usunięty.


Dodaj odpowiedź

Treść:
Autor: Napisz wynik działania: 1minusplus 10 =
Walczymy ze spamem w komentarzach. Spam generują roboty. Rozwiązanie powyższego działania przekonuje nas że nie jesteœ robotem :)
Jesteś niezalogowany. Zaloguj się lub zarejestruj i zyskaj dostęp do zaawansowanych funkcji portalu zupełnie za darmo!

Reklama
Agrowłókniny rabatka.pl
Siatki przeciw ptakom rabatka.pl

Ogrodzenia elektryczne Chapron